W dniu 5 października 2011 r. klasa 2thb wraz z p. Iwoną Ziemnicką udała się na pieszy rajd z Grabowa nad Pilicą do Warki.
Na początku nie obyło się bez wpadki na dworcu kolejowym. W ostatnich sekundach udało nam się wsiąść do odpowiedniego pociągu. Wysiedliśmy w Grabowie nad Pilicą i stamtąd udaliśmy się leśną ścieżką do Warki, a następnie do Hotelu Sielanka nad Pilicą****. Dzięki uprzejmości pani recepcjonistki zobaczyliśmy hotel, pokoje, SPA i saunę, restaurację, recepcję oraz mogliśmy pospacerować po 100 hektarowej Farmie Sielanka. Następnym punktem wycieczki było zwiedzanie Kempingu Sielanka**** nad Pilicą oraz Muzeum Karawaningu. Dużym zainteresowaniem cieszył się pomarańczowy Maluch, który został uwieczniony na wielu zdjęciach. Na terenie kampingu rozpaliliśmy ognisko i czym prędzej zaczęliśmy piec kiełbaski. Uśmiechnięci i najedzeni rozegraliśmy także mecz w siatkówkę. Potem przemaszerowaliśmy przez centrum Warki w stronę dworca kolejowego, skąd wyjechaliśmy do Radomia. Tę wycieczkę z pewnością można zaliczyć do tych udanych.