W drugim tygodniu naszej przygody w Rimini, pochłonęliśmy się w świecie kulinariów. Poznaliśmy tajniki przyrządzania włoskiej kuchni, gotując z pasją i precyzją.
Każdy posiłek to nie tylko smakowita podróż, ale także sztuka tworzona z sercem. To był czas pełen aromatów, przygód kulinarnych i niezapomnianych doświadczeń.
Klimat który panuje na kuchni w lokalnej restauracji jest jak rodzinne gotowanie.

2 (2)
4 (3)
1 (1)

Podczas drugiego tygodnia pracy w cukierni Bianchi Riccione nauczyliśmy się jak przyrządzać różne włoskie wyroby cukiernicze takich jak tiramisu, ferri di cavallo, bomboloni oraz saint’honore.

6 (1)
8 (1)
7 (2)
5 (1)

Tydzień był intensywny.

Podczas naszego drugiego tygodnia praktyk, doszkoliłyśmy swoje nowo nabyte umiejętności w zawodzie. Wszyscy pracownicy hotelu, w którym pracujemy, z chęcią współpracują z nami i dzielą się swoimi doświadczeniami. Codzienne dbałyśmy o komfort gości, dbając o czystość pokoi. To był czas poświęcony doskonaleniu umiejętności pracy w zespole i poznawaniu tajemnic funkcjonowania hotelu.

12 (1)
9 (1)

CITY BREAK Florencja
Florencja, stolica Toskanii i perła renesansu. Na miejsce dotarliśmy pociągiem na stację Santa Maria Novella.
Pierwsze kroki z przewodnikiem skierowaliśmy do historycznego centrum tuż przy Bazylice Santa Maria Novella.
Absolutnie podstawowe miejsca do zwiedzania są zaliczone: Piazza del Duomo z najsłynniejszą katedrą Santa Maria del Fiore. Kopuła tej katedry jest okrzyknięta cudem inżynierii renesansowej.

13 (2)
15 (1)
14 (1)
Previous Next Play Pause

DRZWI RAJU - wykonane z brązu przedstawiające sceny ze Starego Testamentu – wykonane jako ukłon w stronę nie umiejącej czytać i pisać ludności.

PIAZZA DELLA SIGNIORA
Swoiste muzeum sztuki na świeżym powietrzu i kolebka Florencji. Jest tu Palazzo Vecchio-siedziba władz miejskich, Loggia dei Lanzi oraz zabytkowa fontanna Neptuna.
Florencja JEST pięknym miastem. Podziwialiśmy imponujące zabytki i spacerowaliśmy po urokliwych uliczkach pełnych historii.
Odkryliśmy także urocze kawiarenki, gdzie serwowano pyszne włoskie przysmaki.
To był magiczny dzień pełen niezapomnianych widoków i smaków!