2
3
4

Zajęcia w Branżowej Szkole II Stopnia rozpoczynają się 5 września o godzinie 8.00. Odbędą się zarówno w sobotę jak i w niedzielę (w godzinach 8.00-14.20).
W szkole obowiązują procedury związane z epidemią COVID-19. Na teren szkoły można wejść tylko z zakrytymi ustami i nosem oraz w zmienionym obuwiu (w kapciach).

Wnioski o przyznanie pomocy w formie stypendium szkolnego na rok szkolny2020/2021 mogą być składane w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Radomiu ul. Limanowskiego 134, w siedzibach poszczególnych Zespołów Pracy Socjalnej jak również korespondencyjnie i za pośrednictwem platformy e-PUAP, w nieprzekraczalnym, ustawowym terminie, od 1 do 15 września 2020 r.

Druk wniosku dostępny będzie w MOPS w Radomiu ul. Limanowskiego 134 oraz na stronie www.bip.mops.radom.pl

procedura [pdf]

wydatki kwalifikowane [pdf]

pouczenie o sposobie wypełniania wniosku [pdf]

23.09.2020 godz. 17.00 - Zebranie Rady Rodziców

Rada Rodziców
przy Zespole Szkół Spożywczych i Hotelarskich w Radomiu

ul. Świętego Brata Alberta 1
26-600 Radom

 

Wpłat na rzecz Rady Rodziców można dokonywać przelewem międzybankowym na konto:

Konto Rady Rodziców Szkoły: 02-1240-5703-1111-0000-4897-6200
Z dopiskiem: na rzecz: imię nazwisko ucznia, klasa

Procedura wydawania legitymacji szkolnej, mLegitymacji szkolnej oraz duplikatu legitymacji szkolnej i duplikatów świadectwa szkolnego oraz pobierania opłat za te czynności w Zespole Szkół Spożywczych i Hotelarskich w Radomiu

Podstawa prawna:
1. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2023 poz1120.).
2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635).

§ 1
Legitymacje szkolne
1. Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie. Wypełniona jest pismem komputerowym (drukowana na giloszach) lub ręcznym, zgodnie z aktualnie obowiązującym wzorem.
2. Ważność legitymacji szkolnej potwierdza się w kolejnych latach szkolnych przez umieszczenie daty ważności i małej pieczęci urzędowej szkoły.
3. Sekretariat szkoły prowadzi ewidencję wydanych legitymacji szkolnych. Numer legitymacji szkolnej odpowiada kolejnemu numerowi ewidencyjnemu w danym roku kalendarzowym.
4. W przypadku przerwania nauki w szkole(niezależnie od przyczyn) legitymacja szkolna podlega zwrotowi najpóźniej w dniu skreślenia z listy uczniów.

§ 2
mLegitymacja
1. Szkoła może wydać dodatkowo mLegitymację stanowiącą dokument elektroniczny przechowywany i prezentowany przy użyciu oprogramowania przeznaczonego dla urządzeń mobilnych.
2. mLegitymację wydaje się na pisemny wniosek pełnoletniego ucznia lub rodzice niepełnoletniego ucznia.

§ 3
Wymiana legitymacji szkolnej
1.W legitymacji szkolnej nie dokonuje się skreśleń i poprawek. Legitymacje szkolne zawierające błędy lub omyłki podlegają wymianie.
2. W przypadku stwierdzenia błędu lub zmiany danych osobowych ucznia rodzice mogą wystąpić do dyrektora szkoły z wnioskiem o wydanie nowej legitymacji. We wniosku należy podać przyczynę żądania wymiany legitymacji. W przypadku zmiany nazwiska lub adresu należy dostarczyć dokumenty potwierdzające zmianę danych oraz posiadaną legitymację i podpisane aktualne zdjęcie.
3. Wzór wniosku o wymianę legitymacji szkolnej stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury - do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.

§ 4
Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia(dorosły uczeń) mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej.
2. Wzór wniosku o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej stanowi załącznik nr 1 do niniejszej procedury – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej.
3. Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne oraz potwierdzenie wniesienia opłaty.
4. Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłat skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu tj. 9,00 zł.
5. Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni roboczych.
6. Z chwilą otrzymania duplikatu traci ważność oryginał legitymacji. W przypadku odnalezienia utraconego oryginału należy zwrócić go do sekretariatu szkoły.
7. Odbiór duplikatu legitymacji potwierdza uczeń lub rodzic/prawny opiekun niepełnoletniego ucznia.
8. Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał ulegnie zagubieniu, zniszczeniu lub kradzieży. 

§ 5
Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych.
1. W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa – zgodnie z załącznikiem nr 2 do procedur – do pobrania w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej - z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat oraz określeniem:
a) rodzaju świadectwa (ukończenia szkoły/promocyjne);
b) roku ukończenia szkoły/klasy/profilu.
2. Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.
3. Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu tj. 26 zł.
4. Termin wykonania duplikatu świadectwa to 14 dni roboczych – jeżeli przedłożony wniosek zawiera wymagane informacje, a dokumentacja niezbędna do wystawienia duplikatu znajduje się w szkole. W przypadku, gdy dokumentacja szkolna uniemożliwia wystawienie duplikatu w ciągu 14 dni (brak wzornika świadectwa) zainteresowany informowany jest na piśmie przez sekretariat szkoły o terminie wystawienia duplikatu.
5. Jeśli szkoła nie posiada dokumentacji przebiegu nauczania albo nie jest ona wystarczająca do wystawienia duplikatu wydaje się zaświadczenie stwierdzające, że wystawienie duplikatu nie jest możliwe.
6. Duplikat wystawia się na druku według wzoru obowiązującego w dniu wydania oryginału świadectwa lub na formularzu zgodnym z treścią oryginalnego dokumentu z tym że duplikat świadectwa ukończenia szkoły wydaje się na poddruku, którego wzór określa załącznik nr 3 do Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481).
7. Duplikat zawiera:
a) na pierwszej stronie u góry wyraz „Duplikat”;
b) dane zgodne z dokumentacją przebiegu nauczania;
c) na końcu dokumentu wyrazy: „oryginał podpisali” oraz wymienione z imienia i nazwiska osoby, które podpisały oryginalne świadectwo lub stwierdzenie ich nieczytelności;
d) datę wydania duplikatu;
e) pieczęć urzędową szkoły.
8. Jeżeli złożony wniosek nie zawiera informacji niezbędnych do odszukania dokumentacji przebiegu nauczania, wnioskodawca zostaje zobowiązany do uzupełnienia wniosku telefonicznie lub pisemnie.
9. Duplikat może zostać odebrany osobiście przez osobę zainteresowaną za okazaniem dowodu tożsamości lub przez inne osoby wskazane we wniosku (po potwierdzeniu odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem).
10. Duplikat ma moc oryginału i może być wystawiony ponownie.

§ 7
Opłaty
Opłaty za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej oraz świadectwa szkolnego wnosi się na konto bankowe:
Nazwa odbiorcy: Gmina Miasta Radomia
Numer konta: 80 1240 3259 1111 0010 6633 7194
Tytułem: imię i nazwisko, klasa - duplikat legitymacji lub świadectwa szkolnego

Załącznik nr 1 [pdf]

Załącznik nr 2 [pdf]

Umożliwiamy konsultacje dla maturzystów.
Umożliwiamy zajęcia praktyczne dla III klas Branżowej Szkoły I Stopnia.
Od 1 czerwca br. umożliwiamy konsultacje dla uczniów klas I, II, III Branżowej Szkoły i Technikum

Wytyczne dotyczące przeprowadzania konsultacji przedmiotowych i zajęć praktycznych w ZSSiH Radom. [pdf]

Prosimy o zapoznanie się z ich treścią.

Uczniowski Klub Sportowy „Roszada” serdecznie zaprasza na szachowy turniej on-line „Zakończenia roku szkolnego”, który odbędzie się w dniu 25.06.2020 r. o godzinie 19:00 . Tempo gry P’5 (5 minut na rozegranie partii). Turniej jest jedną z imprez włączających się w kampanię „Zamiast gier komputerowych zagraj kilka rund szachowych”. W turnieju mogą uczestniczyć zawodnicy zarejestrowani w klubie Akademia Szachowa Marka Niedźwieckiego https://lichess.org/team/akademia-szachowa-marka-niedzwieckiego Uczestnictwo jest bezpłatne.

Nadeszły dla nas wszystkich trudne czasy, ale szczególnie trudne są one dla Naszych Przyjaciół, którzy w tej chwili walczą o utrzymanie swoich firm i pracowników.

RESTAURACJA TEATRALNA, RESTAURACJA STYLOWA, RESTAURACJA KARO - zawsze mogliśmy na nie liczyć, wpierały nas w szkolnych projektach, konkursach, warsztatach, są częścią naszej szkolnej społeczności.
Okażmy im wdzięczność i teraz my pomóżmy im przetrwać. Możemy zamawiać posiłki z dostawą do domu, dania wielkanocne ..., polecajmy je rodzinie, znajomym, sąsiadom.
Bądźmy solidarni i wszyscy wspierajmy się. Solidarność ludzka czyni cuda.

https://www.restauracjateatralnaradom.pl
https://www.facebook.com/teatralnaradom
Na Wynos 48 363 77 63

http://hotelkaro.pl/menu/
https://www.facebook.com/HotelKaro

https://www.hoteleuropejski.radom.pl/pl/hotel/menu,216.html
https://www.facebook.com/EuropejskiBoutiqueHotel/

Zespół Zasadzeni składający się z uczniów klasy 1Z i 1OT (Martika, Zuzanna, Weronika, Bartłomiej, Jan (szef zespołu), Katarzyna i Daria) zakwalifikował się do drugiego etapu projektu Tradycyjny Sad.
Znalazł się na 16 miejscu (na 123 szkoły), uzyskując wynik 470 punktów.
Gratulujemy.

5 marca grupa uczniów odwiedziła UP w Lublinie. Mieliśmy możliwość zapoznania się z ofertą kierunków kształcenia, działalnością kół naukowych oraz wziąć udział w interaktywnych pokazach i konkursach.
Podczas wizyty na Wydziale Nauk o Żywności i Biotechnologii wzięliśmy udział w warsztatach "Kuchenne laboratorium". Stworzyliśmy nowe, niekonwencjonalne potraw przy użyciu nietypowych eksperymentów, które pokazały nowe kombinacje smaków, barwy i konsystencji potraw. Przygotowaliśmy "jajko sadzone na słodko" - z mleka kokosowego i musu z mango oraz "deserowy ogród".

32
82
85
54
1
35
3
15
84
55
31
101a
45
18
83
1000
91
112
9
50
110
105
12
73
49
52
23
98
89
61
113
59
5
39
8
81
33
64
11
111
2
119
20
1001
99
78
1002
88
22
41

Back to top