Uczniowie z klas 2H i 2HiK uczestniczyli w zajęciach dotyczących funkcjonowania hoteli radomskich oraz zasad obsługi gości.
Pierwsze spotkanie odbyło się 22 listopada w Hotelu Prymus, gdzie dzięki uprzejmości właściciela i naszej absolwentki Magdzie Skwirze młodzież zwiedziła cały obiekt słuchając informacji na temat usług oferowanych gościom, sposobów obsługi zarówno w zakresie housekeepingu, recepcji jak i usług dodatkowych. Zobaczyli również zaplecze gastronomiczne i przygotowanie sal konsumenckich na przyjęcie okolicznościowe.
Po obejrzeniu hotelu Magda pokazała uczennicom zasady obsługi gości przy pomocy programu komputerowego, na którym pracują w recepcji oraz wypełnianie dokumentacji recepcyjnej. Dziewczyny mogły dokonać rezerwacji, meldowania, wymeldowania gości hotelowych i prowadzenie rozmów telefonicznych. Wycieczkę zakończył słodki poczęstunek, pyszne ciasto z kawą i herbatą.
Drugie zajęcia odbyły się w Europejski Boutique Hotel, które poprowadziła pani dyrektor Magdalena Bińkowska. Rozpoczęły się krótką prezentacją hotelu, jego historią, strukturą oraz zakresem oferowanych usług. Następnie pani dyrektor pokazała młodzieży pokoje jakie ma w ofercie hotel, przedstawiła procedury obowiązujące w obsłudze oraz możliwości jakie mają do dyspozycji goście przebywający w hotelu.
Na zakończenie odbyła się prezentacja multimedialna na temat znaczenia zawodu hotelarza, cech zarówno fizycznych jak i psychofizycznych jakimi powinien wyróżniać się kandydat do tego zawodu. Następnie pani Magda zaprezentowała uczniom zasady obsługi gości w hotelu za pomocą systemu komputerowego wykorzystywanego na co dzień w obiekcie.
Dziękujemy obydwu obiektom za ciepłe przyjęcie – młodzież i opiekunowie Janusz Cichy, Urszula Tusiek i Jolanta Misztal.

   

Back to top